Thursday, November 25, 2010

1 Semesta Dah Ku Harungi~

(pakai headphone, dengar lagu)

Setelah berkurun lama tak update blog ni, akhirnya hari ni
aku update la...saje2 takde keje.
aku tulis pun tak style mana, saje tulis.
Semalam last paper utk final exam, lega tak lega gak la
sebab bagi aku same je.
final exam n tak final exam same je, aku tetap malas study.

So, hari ni pe nak buat? sepatutnya pergi gambang waterpark.
Kena pegi, malu la kalau duk 3,4 tahun kat sini tak pernah pegi.
tapi hari ni pun terlepas gak nak pegi. Sebab?
ade la masalah sikit, miscommunication sikit pastu aku
terus takde mood.

aku duk pikir2 lagi pe nak buat hari ni, tetibe aku lost.
aku suka betul bile rase camni. huh~
last2 aku bukak youtube layan band2 perform live.
saje je nk tengok dorang perform live same ke tak dengan dalam
album, tengok dorang showmanship camne.

aku memang suke buat benda2 camni, tak payah pelik,
memang hobi aku.
So, first (sebut betul2...first) aku try bittersweet sebab
dorang dah de line-up baru. vocalist baru.
dengar cite pijie blah sebab buat bisnes.
vocalist baru pijan macam ok gak, rupa pun market kot.
tapi ak lagi suka pijie.

pastu aku teringat Liyana Jasmay, terus cari die perform live.
jumpa 1, perform aku tak percaya cinta.
aku baca comment dulu, de kata ur voice sucks!
aku rasa dah marah sikit dah, korang tau la aku n LJ spe kan?
tu yang nak marah tu, tengok comment lagi,
Liyana ni tiru avril je lebih!! aku tetibe sentap.
tapi takpe, aku try dengar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ok, terpakse admit, part yang best cuma C.I.N.T.A
hahaha...laaa...LJ kan baru nak try2 nyanyi.
pasal tiru avril tu maybe dia inspire avril.
aku ingat nak download buat koleksi tapi lepas dengar live...
hampehhh~

| just macam bosan2 nak review pasal music.
aku sendiri tak tau music tu ape |

No comments: