Wednesday, July 20, 2011

Makan Itu Sedap

Sejak Jumaat lepas sampai la semalam aku buang masa lepak kat Melaka.

Dan aku dah set awal-awal, kalau datang lagi sekali, bukan makam hang tuah yang tak boleh dilepaskan tapi soal makan yang bagi aku memang kelas!

1st, seoul garden memang best!stail giler makan kat situ. tapi bagi aku kalau agak-agak dah 3,4 ari tak makan boleh la makan kat sini. korang boleh makan sampai kenyang, boleh tambah-tambah tapi kalau korang tak habis makan korang kena bayar wastage tu. bagi aku memang stail.

2nd, durian kat sini apsal murah giler? kalau kt pahang durian kampung je dah sama harga dengan musang king kat melaka. kat sana durian kampung sekilo 3hengget je. aku yang lebih suka durian kampung dari durian hybrid ni apa lagi, balun la 3bijik!

Tapi aku still tak rasa lagi masakan baba nyonya kt melaka, maybe next time aku cari tempat makan yang serve baba nyonya punya masakan yang paling stail!

ah!malas nak tulis panjang-panjang~

No comments: